در پارس لینک چه میگذرد ؟
سلام ، به پارس لینک به آدرس parslnik.ir خیلی خوش آمدید.
این سایت یعنی پارس لینک دات آی آر به نشانی اینترنتی parslnik.ir در سال 2013 فعالیت خود را آغاز نموده است.
همانطور که مشخص است ، ما در زمینه فروش بک لینک و فروش رپورتاژ سال ها کار کردیم.
چیزی در در گذشته برای انتخاب سایت در نگاه اول مورد ارزیابی قرار می گرفت پیج رنک بود.
انقدر برای بالا بردن پیج رنک ، سایت ها تقلب کردند که گوگل کم آورد و کلا این سرویس خودش را حذف کرد.
خزندگان گوگل سالها از طریق لینک ها محتوای سایت ها را پیدا می کردند و به همین جهت لینک ها همیشه نقش بسیار مهمی داشتند.
اما امروز همه چیز فرق کرده است ، پیج رنک جای خود را به پیج اتوریتی و دامین اتوریتی داده و خزندگان گوگل فقط از طریق لینک ها ، صفحه سایتی را پیدا می کنند.
قبلا اینطور بود که هر صفحه ای که لینک های زیادی با یک اسم خاصی داشت ، قطعا به صفحه اول گوگل می رسید . اما انقدر تقلب شد ، گوگل این روند را تغییر داد.
الان یک بات همراه کاربرانی که وارد صفحه ای می شوند ارسال می شود ، رفتار کاربران مورد توجه قرار می گیرد ، اینکه چند دقیقه در آن صفحه ماندند ، آیا بعد از آن به گوگل برگشته و جستجو را ادامه دادند یا نه ؟ آیا از صفحه ای که وارد شدند ، پس از چند دقیقه به صفحه دیگری مراجعه کردند.
اگر یک سایت سالم داشته باشید ، قطعا همه ی این موارد برای مخاطب اتفاق می افتد و وقتی که سلامت سایت شما تایید می شود ، اینجاست که لینک ها و رپورتاژ ها می توانند عمل کنند و سایت شما را در رقابت با سایر سایت ها پیروز کنند.
اگر سایت سلامتی نداشته باشد ، هر چقدر بک لینک و رپورتاژ هم بخرید ، بی فایده خواهد بود.
پیج آتوریتی (Page Authority)
پیج اتوریتی مانند دامین اتوریتی دارای امتیاز بندی بین یک تا صد می باشد که این رتبه بندی ها توسط وب سایت موز انجام خواهد گرفت و برای هر صفحه جداگانه خواهد بود.
پیج اتوریتی فاکتوری است که به وسیله آن مشخص می شود صفحه مورد نظر تا چه مقدار در رتبه بندی های موجود در موتور گوگل عملکردی مثبت خواهد گذاشت.شاخصی که به وسیله آن این امتیاز به صفحه تعلق می گیرد وب ایندکس موز اسکیپ می باشد .
در آن از موزتراست،شمار لینک ها و موز رنک و مواردی از این قبیل استفاده خواهد شد.برای این تکنیک از ماشینی یادگیرنده بهره خواهند برد که با استفاده از یک الگوریتم رتبه بندیر صفحات مناسب را انتخاب و پیدا خواهد کرد. در این مورد نتایج جستجو با منتایج پیش بینی شده یکی خواهد بود.
• نحوه ارزیابی نمرات پیج اتوریتی
برای ارزیابی پیج رنک از یک مقیاس لگاریتمی در نمره یک تا صفر استفاده خواهد شد. لگاریتم به این دلیل استفاده شده است که بین اعداد سطح های مختلف تفاوت هایی قایل می شود.
در این روش با بالاتر رفتن نمره، رسیدن به آن نمره هم سخت تر خواهد بود. مثلا رفتن از نمره 10 به 20 آسان اما رفتن از نمره 80 به 90 بسیار سخت و مشکل خواهد بود و برای پیشرفت در نمرات بالا باید تلاش و فعالیت های خیلی بیشتری صورت بگیرد که این اقدام خود باعث می شود دست یافتن به پیج رنک های بالا توسط هر سایت و صفحه ای امکان پذیر نباشد.
با این وجود باید عنوان کرد که وبسلیت موز هر جند وقت یکبار الگوریتم های خود را دچار تغییراتی خواهد کرد. به همین دلیل است که نمرات هر سایت گاها متفاوت خواهد بود چرا که الگورتم های موز نیز در حال تغییر و دگرگونی هستند.
• تفاوت های پیج اتوریتی با دامین اتوریتی
دامین اتوریتی برای اندازه گیری ساب دومین و یا کل دومین های سایت می باشد اما پیج داتوریتی برای تشخیص توانایی تبته بندی یک صفحه مورد استفاده قرار خواهد گرفت. که این تفاوت برای موز تراست و موز رنک نیز به مین صورت می باشد.
• کاربردهای مناسب برای پیج اتوریتی
این ارزیابی امروزه در تمامی موارد تجاری سایت ها کاربرد داردو در دسترس می باشد.
برای یافتن آن می توان از نوار ایزارهایی که به رایگان در اختیار کاربر قرار دارند استفاده کرد. نوار ابزارهایی مانند موز بار و یا می تاون از مواردی مانند Open Site Explorer بهره جست.
پیج اتوریتی را می توان در اغلب پلتفورم های مرتبط با تجارت های آنلاین و سئو و در دنیای انترنت یافت.
• تجزیه و تحلیل تکنیک ها در پیج اتوریتی
همانطور که عنوان شد معیار پیج اتوریتی میزان عملکرد مثبت سایت در رتبه بندی های موتور جستجوگر گوگل را تعیین خواهد کرد. به همین دلیل هرچه عدد بالاتر باشد می توان عنوان کرد که سایت از نظر گوگل دارای اهمیت بیشتری خواهد بود.
بسیاری از متخصص ها و مهندسین در امر سئو ادعا می کنند که یک روش و راهکار مناسب برای افزایش سئو کل سایت این می باشد که پیج اتوریتی را همراه با دامین اتوریتی به صورت ترکیبی مورد استفاده قرار دهیم چرا که بهترین معیارها برای مقایسه این دو معیار می باشند.
با ترکیب کردن پیج اتوریتی و دامین اتوریتی در تحقیق های عملیاتی که وابسته به سرچ هستند، می توان این موضوع را مشخص کرد که کدام سایت ها و یا کدام صفحه ها از نظر لینک های پروفایل دارای اهمیتی بالاتر نسبت به سایر سایت ها و صفحات می باشند.
این در حالی است که معیار های دیگری وجود دارند که این معیارها (مثلا موز رنک) برای تعیین کردن میزان و درجه محبوبیت یک لینک خام کاربرد دارند که در این موارد شمار لینک ها چیزی را نشان نمی دهد جز تعداد خام سایت ها و صفحاتی که لینک شده اند.
اما مقدارها و عددهای وابسته به اتوریتی (Authority) یا همان قدرت جزو معیارهایی هستند که حائز اهمیت بوده و دارای ارزش بالا می باشند چرا که این معیارها میتوانند پاسخ بسیاری از سوالات ما را بدهند.
سوالاتی مانند این سوال:
به منظور و هدف افزایش و بهبود رتبه بندی در گوگل، لینک های یک صفحه به چه مقدار قوی و خوب هستند؟
با وجود اینکه می توانستیم در سایر معیارهای سئو و بهینه سازی تاثیر مستقیم بگذاریم، اما تاثیرگذاری مستقیم در پیج اتوریتی بسیار سخت است و موارد مخصوص به خود را دارد.
چرا که پیج اتوریتی فقط یک ابزار واحد نیست و مجموعه ای شامل چند معیار را در دل خود دارد ( لینک پروفایل، موز رنک، موز تراست و مواردی از این قبیل) که تمامی این موارد دارای تاثیر قوی بر روی این رتبه بندی خواهند بود.
این کار گوگل دارای دلیل هایی می باشد. همانطور که پیش از این نیز گفته شد این فاکتور مشخص خواهد کرد که با سایت و صفحه مورد نظر تا چه میزان می تواند با سایر سایت ها و صفحات رقابت بکند. گوگل همواره فاکتورها و الگوریتم های فراوانی را برای نتیجه جستجوهای خود در نظر خواهد گرفت. به همین دلیل دامین اتوریتی و پیج اتوریتی نیز از فاکتورها و معیارهای فراوانی تشکیل خواهند شد.
اغلب مهندسین سئو و متخصصان در این نکته اتفاق نظر دارند که تنها راه برای تاثیرگذاری بر پیج اتوریتی بهبود و بالابردن سئو در تمامی جوانب آن می باشد. در این میان لینک پروفایل دارای اهمیت ویژه ای می باشد، چرا که بر روی معیارهای موزتراست و موز رنک تاثیرات مستقیمی را خواهد داشت.
برای بهبود بخشیدن به لینک پروفایل و بهبود آن باید از طریقی اقدام کرد که به موجب آن بتوان لینک های فراوان تری را از صفحه هایی گرفت که دارای کیفیت باشند تا به این طریق بتوان بر لینک پروفایل تاثیر مثبت قرار داد. این ها روش هایی بودند که به وسیله آنها می توانستیم بر پیج اتوریتی تاثیر مستقیم بگذاریم.
معرفی سایت خرید بک لینک و رپورتاژ
وقتی تمام نکات سئو و بهینه سازی را یاد بگیرید ، در نهایت به نقطه ای می رسید که نیازمند خرید رپورتاژ یا بک لینک خواهید بود.
سایت های زیادی هستند که با قیمت های بسیار بالایی یک رپورتاژ برایتان درج می کنند. معمولا سایت های سالم قیمت بسیار بالایی دارند.
اما مگر شما چقدر بودجه دارید ؟ چند رپورتاژ در این سایت ها می توانید بگیرید ؟
من جایی را به شما معرفی می کنم که سایت های سالم دارد و با قیمت ارزان برایتان رپورتاژ درج می کند ، به عبارتی خرید رپورتاژ ارزان و سالم را به شما پیشنهاد می کنم.
سلامت سایت ها را من تضمین می کنم چرا که این سایت ها دارای بازدید کننده زیادی هستند ، صفحات زیادی دارند و مخاطب در تایم های زیادی در این سایت ها حضور دارد و به صفحات گوناگون سایت هم سر می زند.
به عبارتی تمام فاکتورهای سلامت سایت را دارند.
برای یافتن این سایت ها کافیست وارد سایت بک لینک فا به نشانی زیر شوید:
سپس در قسمت رپورتاژ ، لیست قیمت آنها را مشاهده کنید.
همانطور که مشاهده می کنید ، تمام سایت هاشون سالم هستند و رپورتاژ در این سایت ها کمتر از 4 دلار است.
قطعا سایت های دیگری هم وجود دارد که امکان خرید بک لینک یا خرید رپورتاژ را به شما می دهند اما من فقط سایت های این مجموعه را تایید می کنم که بیش از 500 سایت فعال هم دارند.
اگه بخواید میتونید راحت تر دوباره این صفحه رو پیدا کنید
✅ با این کانال دیگه برای فال و طالع بینی و سرکتاب و اینها دنبال جایی نمیکردی 👇 رایگان هم هست ها💅 | ||||||
تلگرام |
سروش |
روبیکا |
آی گپ |
ایتا |
بله |
فال قهوه |
طالع بینی ازدواج |
کف بینی آنلاین |